activitas nervosa superior rediviva (ISI)

چنانچه قصد چاپ مقاله در مجله "activitas nervosa superior rediviva" دارید، می‌توانید با تکمیل فرم پایین همین صفحه درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. جزئیات مجله:

نوع مجله
ISI
نوع آی‌اس‌آی
ESCI
شاپا چاپی
1337-933X
شاپا الکترونیکی
ناشر
SLOVAK ACAD SCIENCES, INST NORMAL & PATHOLOGICAL PHYSIOLOGY
آدرس ناشر
SIENKIEWICZOVA 1, BRATISLAVA, SLOVAKIA, 81371
زبان
english
فعال
بله
توضیحات
مجله Activitas Nervosa Superior Rediviva یک نشریه علمی بین‌المللی است که به تحقیقات بین رشته‌ای در زمینه علوم اعصاب، روانپزشکی، روانشناسی، و علوم مرتبط با آن‌ها اختصاص دارد. این مجله با هدف ارائه تحقیقات جدید و نوآورانه در زمینه‌های مختلف علوم اعصاب و علوم شناختی منتشر می‌شود.

ISSN: شماره ISSN این مجله 1337-933X است که به عنوان شناسه بین‌المللی این نشریه علمی معتبر به کار می‌رود.

هدف و موضوعات: موضوعات تحت پوشش این مجله شامل نوروساینس (علوم اعصاب)، روانپزشکی، روانشناسی، روان‌درمانی، علوم شناختی، و مطالعات مرتبط با استرس، خواب، و دیگر جنبه‌های سیستم عصبی است. مقالات این مجله به بررسی مکانیسم‌های عصبی و روان‌شناختی مختلف و تأثیرات آن‌ها بر رفتار انسان می‌پردازد.

سطح علمی و جامعه هدف: این مجله بیشتر برای متخصصان و پژوهشگران در زمینه‌های نوروساینس، روانپزشکی، و روانشناسی مورد توجه است و به عنوان منبعی معتبر برای به‌روز رسانی دانش و تحقیقات در این حوزه‌ها استفاده می‌شود.

انتشار و دسترسی: مجله Activitas Nervosa Superior Rediviva به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود و معمولاً دارای دوره‌های انتشار منظم است، هرچند ممکن است تعداد شماره‌های سالانه و تعداد مقالات در هر شماره متغیر باشد.

این نشریه به دلیل رویکرد بین رشته‌ای خود در میان پژوهشگران و متخصصان مختلف علوم اعصاب و روانشناسی شناخته شده است و معمولاً در پایگاه‌های داده علمی نمایه می‌شود.
جستجو در
جستجو در
جستجو در
زمان عادی پذیرش مقاله
حداقل 180 روز
زمان اخذ پذیرش مجله توسط تدبیرساز
تماس بگیرید
نرخ عادی پذیرش مجله
15 الی 25 درصد
نرخ پذیرش مقاله در این مجله
تماس بگیرید
شرح سرویس
اکسپت و چاپ مقاله در مجله activitas nervosa superior rediviva
تاریخ
2024/Sep/12
مشاهده مجله قبلی
مشاهده مجله بعدی