نگاهی به اهمیت و مزایای شرکت در دوره‌های کوتاه مدت

اطلاعات موجود در هر گواهینامه آموزشی
نگاهی به اهمیت و مزایای شرکت در دوره‌های کوتاه مدت

 

یک گواهینامه آموزشی یک مدرک رسمی است که تایید می‌کند که شما یک دوره را با موفقیت تکمیل کرده‌اید. شما می‌توانید همه گواهی‌های آموزشی را که به صورت آنلاین آموزش دیده‌اید یا طی کلاس‌های حضوری آن‌را به دست آورده‌اید در سامانه و سایت معتبر آموزشی مذکور مشاهده کنید.

از آنجا می‌توانید گواهی‌های‌تان را دانلود کنید، چاپ کنید یا به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید مابقی گواهینامه آموزشی های خود را که در طی زمان‌های مختلف به دست آورده بررسی کنید. گواهینامه آموزشی یک سند رسمی و جامع است که شما را برای ورود به یک شغل، یک حرفه یا ادامه آموزش‌هایی که باید دریافت کنید آماده می‌کند. برای بسیاری از افراد گواهینامه آموزشی جهت مهاجرت یا شروع پژوهش‌های دانشگاهی یا یافتن یک شغل در کشور بومی خودشان یک ضرورت و کلید موفقیت محسوب می‌شود.

ایران‌تز تدبیرساز نیز در رشته‌های مختلف با مجوز وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) و از طرف یک مرکز پژوهشی با مجوز وزارت علوم، به صورت آنلاین و آموزش مجازی دوره‌های مختلف آموزشی در رشته‌های گوناگون را برگزار کرده و در نهایت پس از گذراندن این دوره‌های کوتاه‌مدت مجازی یا غیر مجازی با ارائه امتحانات و آزمون‌های لازم گواهینامه آموزشی به فرد با مهر تایید وزارت صمت یا وزارت علوم صادر می‌شود؛ همین موارد نشان دهنده اصالت و ضمانت معتبر و رسمی بودن این گواهینامه‌های آموزشی می‌باشد.

تفاوت گواهینامه آموزشی با مدارک دانشگاهی چیست؟

در آموزش عالی سطوح مختلفی از مقاطع مانند لیسانس، لیسانس، کارشناسی‌ارشد، دیپلم پس از تحصیلات و غیره وجود دارد. شما می‌بایست قبل از اینکه این مدارک را به دست آورید، الزامات لازم را برآورده کنید. با این حال، در بسیاری از موارد، فرد نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی ندارد؛ بلکه نیاز به کسب دانش و تجربه برای یادگیری اطلاعات لازم و کافی در حرفه خود دارد تا بتواند در آن مشغول به کار یا تحقیق شود. دستیابی به "گواهینامه آموزشی" بسیار ساده‌تر است که حداقل الزامات و هزینه کم‌تر دارد. در اصل، این گواهی‌ها برای دلایل تحصیلی ساخته نشده‌اند. اما می‌توانند برای بسیاری از جنبه‌های آموزشی و کاری مفید واقع شوند.

در واقع کلیه تفاوت‌های موجود بین این دو مورد را می‌توان در گزینه‌های زیر خلاصه کرد:

اطلاعات موجود در هر گواهینامه آموزشی

یک گواهینامه آموزشی رسمی و معتبر شامل موارد زیر است:

  1. نام دوره.
  2. امضای مربی.
  3. آرم موسسه شریک، (البته اگر موسسه شریک شامل آن باشد).
  4. یک نشانی اینترنتی که به دیگران اجازه بررسی صحت این گواهی را می‌دهد.
  5. بخشی که هویت گیرنده‌ای را که این دوره را کامل کرده‌، تایید می‌کند.
  6. ساعات آموزش
  7. کد مجوز

یک گواهینامه آموزش هرگز شامل موارد زیر نمی‌شود:

  1. اعتبار علمی موسسه شریک.
  2. شماره یا آیدی شما در دوره آموزشی

البته به میان آوردن/ عدم ذکر بسیاری از موارد نامبرده به نوع گواهینامه آموزشی صادره مرتبط است. گواهینامه آموزشی شما برای یک دوره به هر زبانی ارائه می‌شود که شما در آن شرکت کرده‌اید. ترجمه گواهینامه آموزشی برای مهاجرت یا شرکت در مصاحبه‌های شغلی خارج از کشور نیز می‌تواند توسط شما درخواست شود. اهمیت اعتبار و نکات کلیدی که در هر گواهی ارائه می‌شود می تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی معتبر و طی زمان طولانی به مقصود اصلی خود دست یابید.

مزایای دریافت گواهینامه آموزشی چیست؟

یک برنامه آموزشی، مجموعه‌ای از دوره‌هایی است که در یک مطالعه عمیق ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید بهترین مهارت‌ها و اطلاعاتی را که برای برتری در حوزه انتخابی خود و یا گذار به یک شغل جدید نیاز دارید را به دست آورید. این برنامه‌های آموزشی حرفه‌ای حداقل ۱۲ واحد (۱۲۰ ساعت) و نهایتا 350 ساعت آموزشی، اعتبار تحصیلی را تامین می‌کنند. برخی از گواهی‌ها، شما را برای گرفتن امتحانات اعتبارگذاری یا برآورده کردن الزامات ملزم به ادامه تحصیل آماده می‌کنند.

در ادامه به بررسی هریک از این موارد خواهیم پرداخت:

  1. در اختیار گرفتن یک مزیت رقابتی با کمک گواهینامه آموزشی

شاید کلمه مزیت رقابتی را بیشتر در مورد کسب و کارها شنیده باشید، اما از یک منظر می‌توان این مقوله را به در اختیار داشتن ویژگی‌های خاص و متمایز نسبت به دیگر رقبا برای شروع یک کار یا استخدام در یک حرفه خاص ارتباط داد.  یک گواهینامه آموزشی می‌تواند شما را از افراد حرفه‌ای دیگر در یک نوع رشته متمایز کند و نشان دهد که شما تعهد خود را نسبت به درک و تعالی در حرفه خود نشان داده‌اید.

این مزیت رقابتی با کسب گواهینامه آموزشی با شرکت در دوره‌های کوتاه مدت یا بلند مدت، به خصوص در بازار رقابتی امروز بسیار مهم است. از این رو می‌بایست جلوتر از دیگران حرکت کرده، و رزومه کاری قوی از خود نشان دهید. در غیر این صورت، در بسیاری از مصاحبه‌های شغلی داخلی یا خارجی رد خواهید شد.

  1. اجرای پروژه‌ها با افزایش بازدهی و افزایش کارایی

گواهی‌نامه آموزشی حرفه‌ای نیز می‌تواند به رسیدن به یک پایه آموزشی قوی و لازم، به شما کمک کند. آموزش پیشرفته، اطلاعات و دانشی که از دوره‌های آموزشی تخصصی به دست می‌آورید، می‌تواند ابزار و استراتژی‌های تکنیکی مناسب برایتان فراهم کند که شما را در اجرای پروژه‌هایی که به آن منصوب می‌شوید به هدایت کند، تا بتوانید تمام جنبه‌های کاری خود را به شکلی موثرتر مدیریت کنید.

  1. افزایش پتانسیل درآمد‌تان با کسب گواهینامه آموزشی

اختصاص زمان و تلاش لازم برای دریافت گواهینامه آموزشی حرفه‌‌‌‌‌ای، اغلب منجر به افزایش درآمد می‌شود. اغلب مشتریان هزینه‌‌های بالای مربوط به آموزش تخصصی را درک می‌کنند و مایل به پرداخت هزینه بیشتری به کسانی هستند که گواهی‌نامه‌های صنعتی و تخصصی معتبر دارند.

جالب است بدانید که طی یک مطالعه انجام شده در این حوزه، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در یک دوره آموزشی شرکت کنند و سپس گواهینامه آموزشی مرتبط با آن را دریافت کنند؛ چرا  که دریافت گواهینامه آموزشی آنلاین حقوق آنها را تا ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد. از این رو، اگر به فکر افزایش حقوق و دستمزد خود هستید، پیشنهاد می کنیم که دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و سپس دریافت گواهینامه آموزشی ایران‌تز تدبیرساز را که با مجوز وزارت صمت و وزارت علوم پیگیری می‌شود را، از دست ندهید.

ایران‌تز تدبیرساز با کادری مجرب و علمی، آماده ارائه و انتقال تجارب خود به دانشجویان و محققین عزیز است ایران‌تز تدبیرساز با بیش از 14 سال سابقه و تجربه درخشان در امور پژوهشی و خدمات دانشگاهی، خدمات منحصر بفردی در این حوزه ارائه می‌کند.

برای اخذ مشاوره رایگان با کارشناسان ایران‌تز تدبیرساز در ارتباط باشید. ایران‌تز تدبیرساز برای آرامش خاطر و جلب اعتماد مراجعین عزیز، مجوز و تأیید وزارت صنایع، تفاهم‌نامه همکاری با مرکز پژوهشی آینده سازان وزارت علوم، نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و بسیاری از مجوزها و افتخارات دیگر را کسب نموده است.

ارتقا دانش و مهارت‌ها

با کسب اطلاعات و یا تکنیک‌های جدید موجود در دوره‌های آموزشی، می‌توانید عادت‌های کار فعلی را که ممکن است باعث ناکارآمدی و یا مشکلات کیفی‌تان شده‌اند را، اصلاح کنید. این می‌تواند به شما کمک کند مهارت‌ها و اعتماد به نفس خود را برای امتحان کردن قابلیت‌های جدیدی از قبیل ایجاد زمینه برای اجرای یک محیط کار پیچیده‌تری برای شرکت مشاوره‌تان، امتحان کنید.

ایجاد اعتبار حرفه‌ای

تعداد رو به افزایشی از شرکت‌ها، و سازمان‌های دولتی وجود دارد که وقتی با مشاوران مستقل کار می‌کنند، می‌خواهند (یا حتی ممکن است مورد نیاز باشد) تا افرادی را استخدام کند که گواهینامه آموزشی (یا گواهی‌های) مشخصی از برنامه‌های شناخته‌شده در اختیار داشته باشند. گواهینامه آموزشی نشان می‌دهد که تعهد شما نسبت به حرفه‌ای بودن، حمایت از استانداردهای صنعت، و ادامه یادگیری جدی و رسمی است. این مزایا می ‌توانند اعتبار حرفه‌ای شما را در شبکه خودتان، با مشتریان فعلی ، و در هنگام پی‌گیری فرصت‌‌های شغلی جدید و یا پیشنهاد پروژه‌‌های جدید، بسیار ارتقا دهند

گواهینامه آموزشی اغلب به خاطر مزایای بسیاری که می‌تواند برای یک حرفه یا رشته خاص فراهم کنند، سرمایه‌ گذاری ارزشمندی به حساب می آید. همانطور که شما به جلو حرکت می‌کنید و با رشد کسب ‌و کار خود پیش می‌روید، مطمئن خواهید شد که گواهینامه آموزشی‌تان می تواند مزایا نامبرده را برایتان فراهم کند. از این رو اگر برای شرکت در یک دوره کوتاه مدت آنلاین / غیر آنلاین دو دل هستید می‌توانید با مشاوران ایران‌تز تدبیرسازگفتگو کنید و بهترین راه حل ممکن را انتخاب نمایید.

نگاهی به آمار و حقایق مربوط به گواهینامه آموزشی

در سطوح مختلف گواهینامه آموزشی‌های مختلفی برای موضوعات خاص شغلی وجود دارد. در حالی که اکثر برنامه‌های آموزشی دانشگاهی نیاز به یک مدرک و پیش زمینه برای پذیرش دارند، در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و اعطا مدرک به متقاضی مورد نظر نیاز به پیش زمینه وجود ندارد.

جمع بندی نهایی

شرکت در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت 350 ساعات با همکاری ایران‌تز تدبیرساز با مجوز وزارت صمت و وزارت علوم، فرصت بی‌نظیری برای متقاضیانی است که قصد دارند حقوق خود را افزایش دهند، در یک مصاحبه شغلی در خارج از کشور یا داخل کشور پذیرفته شوند، رزومه قوی داشته باشند و به این میزان به اهداف از پیش تعیین شده خود برسند.

ایران‌تز تدبیرساز با کادری مجرب و علمی، آماده ارائه و انتقال تجارب خود به دانشجویان و محققین عزیز است ایران‌تز تدبیرساز با بیش از 14سال سابقه و تجربه درخشان در امور پژوهشی و خدمات دانشگاهی، خدمات منحصر بفردی در این حوزه ارائه می‌کند.

برای اخذ مشاوره رایگان با کارشناسان ایران‌تز تدبیرساز در ارتباط باشید. ایرن‌تز تدبیرساز  برای آرامش خاطر و جلب اعتماد مراجعین عزیز، مجوز و تایید وزارت صنایع، تفاهم‌نامه همکاری با مرکز پژوهشی آینده‌سازان وزارت علوم، نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و بسیاری از مجوزها و افتخارات دیگر را کسب نموده است.

 

مطالب مرتبط با نگاهی به اهمیت و مزایای شرکت در دوره‌های کوتاه مدت

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 19054
بازخورد کاربران در مورد نگاهی به اهمیت و مزایای شرکت در دوره‌های کوتاه مدت

امتیاز به این مطلب

Stars