چاپ مقاله علمی در شهرهای مختلف ایران

در هر شهر و استانی که زندگی می‌کنید، مقاله خود را به راحتی چاپ کنید
چاپ مقاله علمی در شهرهای مختلف ایران

برای دسترسی سریع به استان خود کلیک کنید:

آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر تهران چهار محال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قــــــم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی هرمزگان همدان یـــزد

 

 چاپ مقاله در آذربایجان شرقی

استان آذربایجان شرقی دارای تعداد قابل توجهی دانشگاه و مرکز علمی تحقیقاتی است. اساتید و دانشجویان حاضر در این استان که مجموعاً بیش از 105000 نفر می‌شوند، فعالیت بسیار خوبی در زمینه مقالات و مجلات تخصصی داشته و دارند. بیش از 75 مرکز علمی و دانشگاهی در این استان فعالیت می‌کنند. حاصل این فعالیت‌ها تاکنون تألیف و تدوین انواع مقالات ژورنالی و مقالات علمی همایشی در این استان بوده است. لازم به ذکر است که دانشجویان و اساتید برای چاپ مقاله در استان آذربایحان شرقی می‌توانند از خدمات ارائه شده توسط مجموعه تدبیرساز به صورت از راه دور نیز استفاده کنند. لینک زیر به صورت اختصاصی برای استان آذربایجان شرقی و شهرستان‌های آن ایجاد شده است لذا اگر قصد اکسپت و چاپ مقالات علمی خود را دارید و از این استان می‌خواهید ثبت درخواست ارسال کنید، بر روی این لینک کلیک کرده و فرم مربوطه را تکمیل فرمائید.

چاپ مقاله در آذربایجان شرقی

 چاپ مقاله در آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی دارای دانشگاه‌های بنام و مشهوری مانند دانشگاه ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه است. علاوه‌بر این چیزی در حدود 40 مرکز علمی و دانشگاهی در این استان وجود دارد. ما حصل فعالیت این مراکز پذیرش و چاپ بیش از 44000 مقاله ژورنالی و همایشی بوده است. دانشجویان و اساتید این مراکز از مجلات علمی مختلفی برای پذیرش و چاپ مقالات خود بهره برده‌اند. شما نیز اگر ساکن استان آذربایجان غربی هستید، می‌توانید با استفاده از خدمات مجموعه تدبیرساز در مسیر پذیرش و چاپ مقاله خود گام بردارید.

برای این منظور ابتدا می‌بایست کلیات مقاله شما (چکیده مقاله) مورد بررسی قرار گیرد تا نزدیک‌ترین مجله به آن شناسایی شده و در جهت سابمیت مقاله در مجله اقدام کنیم. این موارد و موارد دیگر را کارشناسان ما به شما خواهند گفت. لذا با استفاده از لینک زیر می‌توانید از استان آذربایجان غربی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید. در تمامی مراحل کارشناسان ما همراه شما خواهند بود.

چاپ مقاله در آذربایجان غربی

 چاپ مقاله در اردبیل

برای چاپ مقاله در اردبیل دانشجویان و اساتید ساکنن استان اردبیل می‌توانند با مراجعه به لینک زیر نسبت به ارسال مقاله علمی خود به ژورنال‌های علمی و معتبر اقدام کنند. استان اردبیل دارای 24 مرکز علمی و دانشگاهی است که جمعاً دارای بیش از 1300 استاد دانشگاه و بیش از 42000 نفر دانشجو است. این استان در سال 1395 رزومه و عملکرد بسیار خوبی در برگزاری همایش‌های علمی و بالتبع تولید مقالات علمی داشته است. این مقالات در مجلات معتبر به چاپ رسیده‌اند. شما نیز اگر دانشجوی ساکن استان اردبیل هستید و یا استاد دانشگاه هستید و برای ارتقاء رتبه هیئت علمی خود قصد اکسپت و چاپ مقاله علمی دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه تدبیرساز استفاده کنید.

استان اردبیل دانشگاه‌هایی با رتبه علمی خوب دارد از جمله دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل که به میزان قابل توجهی توانسته‌اند تولید علم داشته باشند.

چاپ مقاله در اردبیل

 چاپ مقاله در اصفهان

برای چاپ مقاله در اصفهان یا هر یک از شهرستان‌های این استان می‌توانید همین حالا و با استفاده از لینک مخصوص استان اصفهان. ثبت درخواست فرمائید. مردم اصفهان مردمی علاقمند به علم و دانش هستند که از دیرباز تا کنون این علاقمندی منجر به این شده تا دانشگاه‌های اصفهان رزومه درخشانی از خود بر جای گذاشته باشند. در استان اصفهان حدود 67 مرکز علمی و دانشگاهی تأسیس شده و مشغول فعالیت هستند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

تعداد 119 ژورنال تحصصی و علمی مربوط به دانشگاه‌های اصفهان وجود دارد. اصفهان دارای حدود 140000 دانشجو در رشته‌های مختلف است. در کنار این تعداد از دانشجویان، بیش از 6200 استاد و عضو هیئت علمی نیز مشغول به فعالیت هستند.

پژوهشگران فعال در دانشگاه‌های استان اصفهان، موفق شده‌اند تا کنون رقمی بیش از 180100 مورد مقاله علمی به مرحله چاپ برسانند. در این میان چنانچه شما هم از اساتید و یا دانشجویان مشغول به تحصیل در استان اصفهان هستید می‌توانید بدون مراجعه حضوری اقدام به سابمیت، اکسپت و چاپ مقاله خود کنید.

مجموعه تدبیرساز در خدمت شماست تا با پیگیری دقیق امور از سوی کارشناسان خود، کلیه مراحل مربوط به پذیرش و چاپ مقاله شما را انجام دهد. چنانچه تمایل دارید، بر روی لینک زیر کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناس مربوطه با شما تماس خواهد گرفت و فرآیند کار را برای شما شرح می‌دهد.

چاپ مقاله در اصفهان

 چاپ مقاله در کرج و البرز

خدمت اخذ پذیرش و چاپ مقاله در استان البرز نیز به مجموعه خدمات مؤسسه تدبیرساز اضافه شده است. استان البرز دارای 23 نهاد علمی و دانشگاهی است. در این مراکز بیش از 43000 دانشجو در سال 1397 مشغول به تحصیل بوده است. در کنار دانشجویان، بیش از 1100 استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی فعالیت داشته و دارند. از جمله مهمترین دانشگاه‌های این استان می‌توان به دانشگاه علوم پزشکی البرز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه محیط زیست اشاره کرد.

تاکنون بیش از 33000 مقاله علمی و همایشی در این استان تولید شده است. دانشجویان و اساتید مقیم این استان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات پژوهشی، از مشاوره برای انتخاب موضوع مقاله گرفته تا اکسپت و چاپ مقالات همایشی و علمی خود، از خدمات مؤسسه تدبیرساز استفاده کنند.

مؤسسه چاپ مقاله تدبیرساز، برای دانشجویان کرج و استان البرز خدمات متنوع پژوهشی ارائه می‌کند. برای دریافت خدمت، هم اکنون می‌توانید نسبت به تکمیل فرم زیر اقدام کنید و نیازی به مراجعه حضوری، در ساعت اداری و صرف زمان زیاد ندارید. درخواست شما پس از ارسال موفق، به صورت خودکار در سیستم ثبت می‌شود و در اولین فرصت ممکن (حداکثر تا 48 ساعت) با شما تماس گرفته می‌شود. در هنگام تکمیل فرم دقت فرمائید که موارد را به درستی وارد کنید و به پیام‌های سیستم توجه فرمائید.

چاپ مقاله در البرز

 چاپ مقاله در ایلام

دانشجویان و اساتید مقیم استان ایلام که قصد چاپ مقاله علمی در مجلات معتبر را دارند می‌توانند براحتی از خدمات از راه دور مؤسسه ما استفاده کنند. این خدمات به صورت آنلاین و سیستمی قابل سفارش هستند. در استان ایلام 19 مرکز علمی و دانشگاهی وجود دارد که میزبان بیش از 670 استاد و عضو هیئت علمی و بیش از 19000 دانشجو هستند. در استان ایلام بیش از 15170 مورد مقاله چاپ شده است. شما نیز می‌توانید برای یافتن مجله مرتبط با موضوع مقاله خود و گرفتن اکسپت و چاپ آن در مجلات معتبر داخلی و خارجی از خدمات ما استفاده کنید. برای این کار لینک زیر را کلیک کرده و دقت کنید که درخواستتان به درستی ثبت شود. به پیام‌های سیستم توجه فرمائید. پس از ثبت درخواست کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

چاپ مقاله در ایلام

 چاپ مقاله در بوشهر

چاپ مقاله در بوشهر، خدمت دیگری از سوی مؤسسه تدبیرساز برای دانشجویان و اساتید مقیم استان بوشهر است. ما با دریافت و پردازش درخواست‌های اینترنتی شما به شما در جهت به چاپ رساندن انواع مقالات علمی، کمک می‌کنیم. اکسپت و چاپ مقاله علمی پژوهشی، ISI، اسکوپوس و یا PubMed جزء تخصص‌های ماست. در استان بوشهر تعداد 23 مرکز علمی و دانشگاهی وجود دارد که از جمله برترین‌های آن می‌توان به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر اشاره کرد.

مؤسسه تدبیرساز طیف متنوعی از خدمات پژوهشی را برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بوشهر به ارمغان آورده است. برای ثبت درخواست خود بر روی لینک مخصوص استان بوشهر کلیک کنید.

چاپ مقاله در بوشهر

 چاپ مقاله در تهران

چاپ مقاله در تهران به صورت تضمینی و فوری توسط مجموعه تدبیرساز برای دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌های تهران انجام می‌شود. تدبیرساز یکی از معدود مؤسساتی است که به صورت تخصصی به ارائه خدمات پژوهشی قانونی می‌پردازد. تدبیرساز یک مؤسسه علمی است. تهران دارای 140 مرکز علمی پژوهشی و دانشگاهی است و باعث افتخار کشورمان است که حجم قابل قبولی از مقالات علمی را تولید می‌کند. در این میان و با توجه به درخواست‌های متعدد برای اموری همچون ثبت مقاله، سابمیت  مقاله، اکسپت مقاله و چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی و مورد تأیید وازرتین، نیاز به روال و فرایندی منظم است تا در این میان خلل و یا اشتباهی صورت نگیرد.

مؤسسه تدبیرساز با بیش از 14 سال سابقه، با ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه و با حرکت در مسیر قانونی، این نوید را به شما میدهد که نگران اکسپت و چاپ مقاله خود نباشید. درخواست شما به صورت خودکار در سیستم ثبت و توسط کارشناسان مجموعه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

با توجه به گستره و تراکم جمعیت در شهر تهران ذکر این نکته ضروری است که مؤسسه ما دارای دفتر غیر استیجاری واقع در برج شمیران‌سنتر بوده و برای اطمینان خاطر، با تنظیم وقت قبلی می‌توانید جلسه حضوری در مورد چگونگی اکسپت و چاپ مقاله خود داشته باشید.

لطفاً ما را با برخی از افراد واقع در میدان انقلاب تهران، اشتباه نگیرید.

قابل توجه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران و حومه: به منظور حفظ ارزش و بار علمی آثار خود باید این نکته مهم را همواره مد نظر داشته باشید که حتماً مقاله خود را در مجلات معتبر و غیر جعلی، به چاپ برسانید. کارشناسان ما با علم به این موضوع و شناخت دقیق مجلات معتبر، ژورنال‌های علمی که با حوزه موضوعی مقاله شما نزدیکی و ارتباط دارند را به شما پیشنهاد می‌کنند. شما نیز پس از استعلام و گرفتن تأیید مجله از اداره آموزش دانشگاه خود، می‌توانید با خیالی آسوده‌تر مابقی مراحل چاپ مقاله را به ما بسپارید.

پس از انتخاب ژورنال،  اِعمال قالب (Template) به مقاله علمی شما توسط ما برای شما انجام می‌شود. توضیحات بیشتر و پاسخ به سؤالات شما طی تماس تلفنی ارائه می‌شوند.

با توجه به اینکه صف درخواست‌ها به ترتیب و به صورت سیستمی تشکیل می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم چنانچه تمایل دارید، بدون اتلاف زمان هم اکنون درخواست خود را با استفاده از لینک زیر ثبت بفرمائید.

چاپ مقاله در تهران

 چاپ مقاله در چهارمحال و بختیاری

چاپ مقاله علمی در چهار محال و بختیاری و برای کلیه دانشجویان دانشگاه‌های این استان و اساتید گرامی هم اکنون در دسترس است. مؤسسه خصوصی تدبیرساز با ایجاد زیرساخت آنلاین امکان ثبت کلیه درخواست‌های شما در هر ساعت از شبانه‌روز را مهیا کرده است.

روش کار به این صورت است که پس از کلیک بر روی لینک مخصوص استان چهار محال و بختیاری که در ادامه آورده شده است، فرم نمایش داده شده را تکمیل و سابمیت کنید. چنانچه در اطلاعات وارد شده ایرادی وجود نداشته باشد درخواست شما به صورت خودکار در سیستم صف‌بندی ما قرار گرفته و حتما پیگیری می‌شود. سیستم در این مورد به شما پیام میدهد. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما در خصوص درخواست شما و نحوه انجام آن تماس خواهند گرفت.

چاپ مقاله در چهارمحال و بختیاری

استان چهار محال بختیاری دارای شهرهایی با طبیعت سرسبز و حاصلخیز است و این موضوع باعث شده تا رشته‌های مربوط به کشاورزی و زراعت در کنار سایر رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌های این استان تدریس شود. برای این منظور مجلاتی که نزدیک‌ترین ارتباط موضوعی (Scope) با مقالات دانشجویان کشاورزی را دارند را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید مقاله علمی پژوهشی خود را در آن‌ها به چاپ برسانید. در صورتی که از خدمات ما رضایت داشتید، ما را به همکاران و همکلاسی‌های خود معرفی کنید.

 چاپ مقاله در خراسان جنوبی

در استان خراسان جنوبی روند چاپ مقاله از سال 1393 سیر صعودی داشته است. نقطه اوج تولید مقالات علمی در این استان مربوط به سال 1394 بوده است. در حال حاضر تعداد 22 مرکز علمی و دانشگاهی در این استان فعالیت می‌کنند.

برای چاپ مقاله از هریک از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی، تنها کافیست فرم مربوط به درخواست چاپ مقاله خود را تکمیل کنید. کارشناسان ما پیگیر امور مربوطه خواهند بود. مؤسسه تدبیرساز یک مرکز علمی خصوصی و دارای مجوزهای قانونی جهت ارائه خدمات پژوهشی است.

ما در زمینه تسهیل روند اکسپت و جاپ مقاله فعالیت می‌کنیم. چنانچه دانشجو یا عضو هیئت علمی در استان خراسان جنوبی هستید می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و ثبت درخواست کنید.

چاپ مقاله در خراسان جنوبی

 چاپ مقاله در خراسان رضوی

به دلیل وجود کلان شهر مشهر در استان خراسان رضوی، تعداد قابل توجهی از مراکز علمی و دانشگاهی در این استان قرار دارند. این مراکز فعالیت‌های قابل توجهی در زمینه تحقیقات و پژوهش و نیز تولید و چاپ مقالات علمی داشته‌اند به طوری که حدود 120 ژورنال تخصصی دانشگاه‌های خراسان رضوی موفق به انتشار بیش از 3480 شماره تا کنون شده‌اند.

موسسه علمی-خصوصی تدبیرساز با در نظر گرفتن شرایط رشته‌های دانشگاهی این استان از جمله دانشگاه فردوسی مشهد، تمهیدات ویژه‌ای برای اکسپت و چاپ مقاله در نظر گرفته است. دانشجویان رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های استان خراسان رضوی نیز می‌توانند از این خدمات و تمهیدات بهره‌مند شوند. از جمله مهمترین خدمت-رشته‌هایی که امکان اخذ اکسپت و به چاپ رساندن مقاله آن‌ها در مجلات معتبر و مورد تأیید وزارتین وجود دارد عبارتند از:

گروه مهندسی

چاپ مقاله مهندسی برق دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی شیمی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی عمران دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی مواد دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی نفت دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مهندسی پلیمر دانشگاه فردوسی مشهد

گروه علوم پایه

چاپ مقاله فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله شیمی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله زمین‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله زیست شناسی دانشگاه فردوسی مشهد

گروه علوم انسانی

چاپ مقاله اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله حسابداری دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله حقوق دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله کارشناسی ارشد حقوق (گرایش جزا و جرم شناسی) دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله دکترای علوم اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی دانشگاه فردوسی مشهد

چاپ مقاله دکترای مدیریت در دو گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

چنانچه پژوهشگر، دانشجوی ارشد و دکتری یا عضو هیئت علمی مقیم در استان خراسان رضوی هستید می‌توانید با استفاده از لینک زیر نسبت به ثبت درخواست پذیرش و چاپ مقاله علمی خود اقدام فرمائید.

چاپ مقاله در خراسان رضوی

درخواست شما به صورت سیستمی در صف بررسی کارشناسان ما قرار گرفته و ظرف حداکثر 2 روز کاری با شما تماس گرفته خواهد شد. در صورتی که به هر دلیل امکان تکمیل این فرم را نداشتید فرم "ما با شما تماس بگیریم" را تکمیل کنید.

 چاپ مقاله در خراسان شمالی

9750 مورد مقاله علمی، دستاورد دانشجویان دانشگاه‌های استان خراسان شمالی، تا کنون بوده است. 1825 مورد از این مقالات جزء مقالات ژورنالی بوده‌اند. لینک زیر به منظور ثبت درخواست چاپ مقاله از استان خراسان شمالی است. موسسه علمی پژوهشی تدبیرساز، یک موسسه خصوصی است که در صورت تمایل می‌توانید از خدماتش استفاده کنید. یکی از عمده‌ترین خدمات ما، گرفتن اکسپت مقاله از مجلات مختلف و به مرحله چاپ رساندن مقالات علمی و دانشگاهی است. دفتر موسسه واقع در تهران است اما شما برای ثبت درخواست، از راه دور نیز می‌توانید اقدام کنید و نیازی به مراجعه حضوری نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید.

چاپ مقاله در خراسان شمالی

 چاپ مقاله در خوزستان و اهواز

بیش از 50 ژورنال تخصصی و علمی در استان خوزستان وجود دارد که تاکنون بیش از 620 شماره از آن‌ها منتشر شده است. دانشگاه‌های برتر این استان در اهواز واقع شده‌اند که دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشگاه شهید چمران اهواز از جمله آن‌ها هستند.

تدبیرساز به دانشجویان اهواز و مقیم استان خوزستان کمک می‌کند تا با رفع موانع بتوانند در زمان خود صرفه‌جویی کرده و مقالات علمی خود را به مرحله پذیرش و چاپ برسانند. این فرآیند با نظارت و همراهی کامل کارشناسان مجموعه ما انجام می‌شود.

ژورنال‌ها و مجلات معتبر پیشنهادی از سوی مجموعه ما به شما کمک می‌کنند تا امتیاز کامل مربوط به مقالات علمی خود را دریافت کنید، چه برای مصاحبه دکتری باشد، چه برای دفاع دکتری و چه برای اپلای.

برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید بخش نمونه مقالات چاپ شده توسط ما را مشاهده کنید. نمونه مقالات به تفکیک گروه‌های علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پزشکی و پایه هستند. می‌توانید درخواست چاپ مقاله خود را از لینک زیر ثبت کنید. کلیه خدمات از سابمیت مقاله تا چاپ مقاله شما به صورت اینترنتی قابل انجام و پیگیری است.

چاپ مقاله در استان خوزستان

 

 چاپ مقاله در زنجان

انجام سابمیت مقاله، گرفتن پذیرش و چاپ مقاله در زنجان از جمله تخصص‌های ماست. برای ثبت سفارش از زنجان و یا هر یک از شهرستان‌های تابعه می‌توانید به صورت آنلاین فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان ما پس از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت. مشورت‌ها و پیشنهادات لازم برای انتخاب مجله مرتبط با موضوع مقاله شما ارائه می‌شود. در صورتی که تمایل داشتید کار پیش می‌رود. مجلاتی که طرف همکاری ما هستند معتبر بوده و امکان پذیرش و چاپ فوری مقاله شما در آن‌ها را داریم.

چاپ مقاله در زنجان

 چاپ مقاله در سمنان

از سمنان درخواست چاپ مقاله بدهید. یکی از مزیت‌های خدمات موسسه تدبیرساز امکان دورکاری آن است. به این منظور با استفاده از فرم زیر از استان سمنان و یا هر یک از شهرستان‌های تابعه استان سمنان می‌توانید برای اکسپت مقاله و یا چاپ مقاله علمی خود درخواست بدهید. اطمینان داشته باشید که درخواست شما به دقت توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

چاپ مقاله در سمنان

برای گرفتن اکسپت و به چاپ رساندن مقاله نکات مختلفی وجود دارد. شما باید مجلات جعلی را به خوبی از مجلات معتبر تشخیص دهید. قالب‌های مجله و نحوه اعمال استانداردهای مختلف مجلات به مقاله علمی خود را باید بدانید. مقاله خود را باید از نظر املایی گرفته تا مفهومی به دقت بررسی کنید. در نهایت مدت زمان زیادی صرف داوری مقاله شما خواهد شد. ما به شما کمک می‌کنیم تا در همه این موارد بتوانید با موفقیت و صرفه‌جویی در زمان به هدفتان برسید.

 چاپ مقاله در سیستان و بلوچستان

هموطنان عزیز ما که در استان سیستان و بلوچستان ساکن هستند می‌توانند از خدمات ما در زمینه چاپ مقالات علمی پژوهشی و ISI و یا اسکوپوس استفاده کنند. امیدواریم با رشد علمی و دستاوردهای نوین در این استان شاهد محرومیت‌زدایی بیش از پیش باشیم. برای شما آرزوی موفقیت داریم. می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید. پس از آن طی حداکثر 2 الی 3 روز کاری با شما تماس می‌گیریم.

چاپ مقاله در سیستان و بلوچستان

 چاپ مقاله در فارس

استان فارس چهارمین استان پرجمعیت ایران است از این‌رو تعداد 90 مرکز علمی و دانشگاهی در این استان وجود دارد. در سال‌های اخیر بیش از 120000 دانشجو مشغول تحصیل در دانشگاه‌های شیراز بوده‌اند. بیش از 5000 استاد و عضو هیئت علمی نیز مشغول تدریس در این استان هستند. با این اوصاف، موسسه تدبیرساز اعلام می‌دارد که آماده ارائه انواع مشاوره‌های آموزشی به دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری است.

از دیگر خدمات ما در استان فارس، اخذ پذیرش و چاپ مقالات علمی است. برای ثبت سفارش نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت نیست و از همین لینک زیر می‌توانید نسبت به ثبت سفارش چاپ مقاله از شیراز و یا دیگر شهرستان‌های استان فارس اقدام کنید.

چاپ مقاله در فارس

 چاپ مقاله در قزوین

چنانچه ساکن استان قزوین هستید و قصد چاپ مقاله علمی در نشریات معتبر دانشگاه آزاد یا دولتی دارید در خدمت شما هستیم. ما با دارا بودن لیست مجلات معتبر و غیر جعلی امکان ارائه خدمات پذیرش و چاپ مقاله به صورت فوری و تضمینی به دانشجویان و اساتید استان قزوین را داریم. با توجه به اینکه روند کار از طریق اینترنت میسر است، شما نیازی به صرف وقت و حضور در دفتر موسسه ندارید و چنانچه تمایل داشتید می‌توانید همین حالا از طریق لینک زیر سفارش چاپ مقاله علمی خود را ثبت کنید.

ما با پایگاه‌های استنادی مختلف از جمله علمی پژوهشی، ISI، PubMedو ISC همکاری داریم. تضمین ما برای چاپ مقالات به این جهت است. در صورتی که هرگونه سؤالی در رابطه با روند کار داشتید می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید. لینک ثبت سفارش:

چاپ مقاله در قزوین

 چاپ مقاله در قم

مؤسسه تدبیرساز با مجلات حوزه الهیات و معلرف و نیز پایگاه استنادی ISC همکاری بسیار خوبی دارد. این موضوع برای دانشجویان و اساتید این رشته‌ها مطلوبست چرا که می‌توانند مقالات علمی خود را در این مجلات به چاپ برسانند. در واقع دانشجویان قم که در گروه علوم انسانی مشغول به تحصیل هستند و یا اساتیدی که در دانشگاه‌های قم مشغول به تدریس هستند، می‌توانند از خدمات پژوهشی ما استفاده کنند. خدمات مؤسسه تدبیرساز برای ساکنین استان قم به این شرح است:

خدمات ما در حال حاضر فقط برای مقاطع ارشد و دکتری ارائه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روی لینک زیر کلیک کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

چاپ مقاله در قم

 چاپ مقاله در کردستان

در کردستان، مجلات علمی و پژوهشی متعددی وجود دارد که مقالات علمی و پژوهشی را در زمینه‌های مختلف پذیرش می‌کنند. برخی از این مجلات عبارتند از:

در کردستان، همایش‌های علمی متعددی در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود. برخی از این همایش‌ها عبارتند از:

مراحل چاپ مقاله در کردستان

مراحل چاپ مقاله در کردستان به شرح زیر است:

  1. انتخاب موضوع مقاله
  2. انجام پژوهش و جمع‌آوری اطلاعات
  3. نگارش مقاله
  4. ارسال مقاله به مجله یا همایش مورد نظر
  5. داوری مقاله
  6. چاپ مقاله

شرایط چاپ مقاله در کردستان

برای چاپ مقاله در کردستان، مقاله باید دارای شرایط زیر باشد:

نکاتی برای چاپ مقاله در کردستان

برای افزایش شانس چاپ مقاله در کردستان، می‌توانید نکات زیر را رعایت کنید:

چاپ مقاله در کردستان

 چاپ مقاله در کرمان

چاپ مقاله در کرمان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان و محققان این شهر است. با توجه به وجود تعداد زیادی دانشگاه و مرکز تحقیقاتی در کرمان، نیاز به چاپ مقاله در این شهر بسیار زیاد است.

برای چاپ مقاله در کرمان، می‌توان از دو روش زیر اقدام کرد:

  1. چاپ مقاله به صورت مستقل: در این روش، نویسنده مقاله باید تمام مراحل نگارش، ترجمه، ویرایش، و سابمیت مقاله را به تنهایی انجام دهد. این روش زمان‌بر و پرهزینه است و نیاز به دانش و مهارت کافی در زمینه نگارش و انتشار مقالات علمی دارد.
  2. استفاده از خدمات موسسات چاپ مقاله: موسسات چاپ مقاله با داشتن تیمی از متخصصان و کارشناسان، تمام مراحل چاپ مقاله را از نگارش و ترجمه تا ویرایش و سابمیت بر عهده می‌گیرند. این روش سریع‌تر و آسان‌تر است، اما هزینه بیشتری نیز دارد.

هزینه چاپ مقاله در کرمان بسته به عوامل مختلفی مانند نوع مجله، رشته تحصیلی، و کیفیت مقاله متفاوت است. به طور کلی، هزینه چاپ مقاله در مجلات ISI و SCOPUS بیشتر از مجلات علمی و پژوهشی داخلی است.

در ادامه به برخی از موسسات چاپ مقاله در کرمان اشاره می‌کنیم:

برای انتخاب موسسه چاپ مقاله مناسب، بهتر است تحقیقات لازم را انجام دهید و با چند موسسه مختلف مشورت کنید.

در اینجا برخی از نکات مهم برای چاپ مقاله در کرمان آورده شده است:

چاپ مقاله در کرمان

 چاپ مقاله در کرمانشاه

در کرمانشاه چندین مجله علمی معتبر وجود دارد که مقالات علمی را در زمینه‌های مختلف منتشر می‌کنند. برخی از این مجلات عبارتند از:

این مجلات توسط دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی معتبر در کرمانشاه منتشر می‌شوند و دارای ضریب تأثیر (Impact Factor) بالایی هستند. بنابراین، مقالات منتشر شده در این مجلات از اعتبار علمی بالایی برخوردارند.

برای انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله علمی، باید به عوامل مختلفی مانند حوزه موضوعی مقاله، ضریب تأثیر مجله، هزینه چاپ مقاله، و زمان بررسی و داوری مقاله توجه کرد. در صورت تمایل برای چاپ مقاله توسط ما، از لینک زیر استفاده کنید.

چاپ مقاله در کرمانشاه

 چاپ مقاله در کهگیلویه و بویراحمد

در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجلات علمی مختلفی منتشر می‌شوند که برخی از آنها عبارتند از:

علاوه بر این، موسسات چاپ مقاله نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند که خدماتی نظیر مشاوره، نگارش، ترجمه و ویرایش مقالات را ارائه می‌دهند.

هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی مختلف، متفاوت است. در برخی از مجلات، هزینه چاپ مقاله به ازای هر صفحه محاسبه می‌شود. در برخی دیگر از مجلات، هزینه چاپ مقاله به صورت ثابت دریافت می‌شود.

در ادامه، به برخی از نکات مهم در چاپ مقاله در کهگیلویه و بویراحمد اشاره می‌کنیم:

چاپ مقاله در کهگیلویه و بویراحمد

 چاپ مقاله در گلستان

استان گلستان دارای چندین مجله علمی و پژوهشی است که امکان چاپ مقاله برای محققان و پژوهشگران را فراهم می کند. این مجلات در زمینه های مختلف علمی از جمله کشاورزی، علوم پزشکی، علوم انسانی و مهندسی فعالیت می کنند.

مجله های علمی و پژوهشی استان گلستان

چنانچه قصد چاپ مقاله از استان گلستان را دارید موسسه تدبیرساز در خدمت شماست. به صورت ریموت کلیه مراحل چاپ را با ما سپری کنید. از لینک زیر برای ثبت سفارش اقدام کنید.

چاپ مقاله در گلستان

 چاپ مقاله در گیلان

در گیلان مجلات علمی پژوهشی مختلفی وجود دارند که در حوزه‌های مختلف علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی، کشاورزی و پزشکی فعالیت می‌کنند. برخی از مجلات علمی پژوهشی معتبر در گیلان عبارتند از:

شما می‌توانید از طریق لینک زیر و به صورت ریموت سفارش چاپ مقاله خود را ثبت کنید. کارشناسان ما از تهران پیگیر روند کار شما خواهند بود.

چاپ مقاله در گیلان

 چاپ مقاله در لرستان

در حال بروزرسانی...

 چاپ مقاله در مازندران

در حال بروزرسانی...

 چاپ مقاله در مرکزی

در حال بروزرسانی...

 چاپ مقاله در هرمزگان

در حال بروزرسانی...

 چاپ مقاله در همدان

در حال بروزرسانی...

 چاپ مقاله در یزد

در حال بروزرسانی...

مطالب مرتبط با چاپ مقاله علمی در شهرهای مختلف ایران

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 10390
بازخورد کاربران در مورد چاپ مقاله علمی در شهرهای مختلف ایران

امتیاز به این مطلب

Stars