ستاد احیای دریاچه ارومیه

جهت کسب اطلاعات درمورد ستاد احیای دریاچه ارومیه روی لینک مقاله زیر کلیک کنید:
ستاد احیای دریاچه ارومیه

ستاد احیای دریاچه ارومیه

 

ستاد احیای دریاچه ارومیه یک سازمان دولتی است که در ایران فعالیت می‌کند. این ستاد در سال 1390 (2011 میلادی) تأسیس شده و هدف اصلی آن احیاء و حفظ دریاچه ارومیه است که در معرض خشک شدن قرار دارد.

هدف اصلی ستاد احیای دریاچه ارومیه، حفظ و بهبود وضعیت این دریاچه مهم است. برای دستیابی به این هدف، ستاد فعالیت‌های متعددی انجام می‌دهد که شامل مطالعات علمی، تدوین طرح‌های عملیاتی، اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت آب، کنترل رشد و گسترش آبزیان و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست است.

این ستاد با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف داخلی و بین‌المللی، تلاش می‌کند تا با استفاده از روش‌های علمی و فنی، دریاچه ارومیه را به عنوان یک میراث طبیعی مهم، حفظ کرده و برای آینده نسل‌های آینده حفاظت نماید.

ستاد احیای دریاچه ارومیه برای رسیدن به اهداف خود با بخش‌های مختلفی از جمله مشاوران علمی، محیط‌بانان، پژوهشگران و پیمانکاران همکاری می‌کند. همچنین، این ستاد فعالیت‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی نیز انجام می‌دهد تا جامعه را در حفاظت و مراقبت از دریاچه ارومیه متحد کند.

 

جهت دانلود و آشنایی با ستاد احیای دریاچه ارومیه روی لینک زیر کلیک کنید:

 

ستاد احیای دریاچه ارومیه

 

مطالب مرتبط با ستاد احیای دریاچه ارومیه

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 708
بازخورد کاربران در مورد ستاد احیای دریاچه ارومیه

امتیاز به این مطلب

Stars