مشاوره اکسپت و چاپ تضمینی مقالات علمی پژوهشی

چاپ مقالات علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی برای صدور مجوز دفاع از دکتری، صدور مجوز فارغ‌التحصیلی، مصاحبه دکتری، ارتقاء هیئت علمی و سایر زمینه‌ها حداکثر امتیاز و کاربرد را دارد
مشاوره اکسپت و چاپ تضمینی مقالات علمی پژوهشی

چاپ تضمینی مقالات علمی پژوهشی

چاپ تضمینی مقاله علمی پژوهشی شما در مجلات معتبر و مورد تأیید وزارتین، و نیز عودت وجه در صورت عدم حصول نتیجه، یکی از خدمات برجسته و قابل اطمینان مجموعه ایران‌تز تدبیرساز است. جهت اطمینان خاطر بیشتر چنانچه در تهران تشریف دارید می‌توانید به شماره ثابت 02126374530 جهت هماهنگی جلسه حضوری پیام دهید و یا اینکه سوابق و فعالیت ما را در وب سایت ملاحظه بفرمائید. دارا بودن مجوزهای رسمی، مکان فیزیکی ثابت و غیر اجاره‌ای واقع در اقدسیه تهران، سابقه طولانی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و نماد اعتبار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مجوز از وزارت صمت، ارائه خدمات مشاوره حضوری در صورت نیاز، همه و همه در جهت ایجاد اطمینان برای شما عزیزان است.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

تعداد مجلات علمی پژوهشی داخلی که مورد تائید وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، پیام نور و دانشگاه‌های سراسری و بطور خلاصه مورد تائید وزارتین و معتبر باشند، در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف، زیاد نیست و حجم زیادی از مقالات هر ماه، به این مجلات ارسال می‌شود. لذا فرآیند داوری تا صدور نتیجه پذیرش و اکسپت یا ریجکت مقاله، بسیار طولانی و بصورت میانگین، از 8 ماه تا 20 ماه بطول می‌انجامد. دانشجویان بخصوص در مقطع دکتری، جهت دریافت مجوز دفاع از رساله و همچنین فارغ التحصیلی، نیاز به اکسپت و چاپ حداقل دو مقاله در مجلات مورد تائید وزارتین دارند و معمولاً زمان زیادی برای اینکار ندارند.

ایران‌تز تدبیرساز با سال‌ها تجربه و شناخت مجلات و فرمت مخصوص هر مجله، موفق شده است مسیر داوری و اخذ نتیجه در مجلات علمی پژوهشی داخلی را به حداقل برساند. البته جهت تضمین نتیجه، لازم است فایل کامل مقاله مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد. این پلن کاری، یکی از پلن‌های تضمینی ایران تز است چراکه در صورت عدم موفقیت در اخذ اکسپت، هیچ هزینه‌ای از دانشجو دریافت نخواهد شد.

چنانچه برای اخذ مجوز دفاع از پایان‌نامه و رساله، تقویت رزومه برای مصاحبه یا اپلای در دانشگاه‌های خارجی و افزایش شانس اخذ بورسیه‌های تحصیلی، ارتقاء سطح پژوهشی برای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و یا به هر منظور دیگر، نیاز به اکسپت و چاپ مقاله خود در مجلات علمی پژوهشی داخلی را دارید (رشته‌های علوم انسانی، فنی مهندسی و مدیکال ساینس)، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر با ایران تز تدبیرساز تماس گرفته و قبل از شروع کار، از مشاوره رایگان کارشناسان تدبیرساز، بهره‌مند شوید.

 

دانلود شیوه‌نامه دانشجویان قبل از 1396

دانلود شیوه‌نامه دانشجویان بعد از 1396

فرآیند پذیرش و چاپ مقالات علمی پژوهشی

فرآیند پذیرش و چاپ مقالات علمی پژوهشی

شیوه نامه و آخرین بخشنامه ها جهت مجوز دفاع و فارغ التحصیلی به تفکیک دانشگاه های مختلف سراسری، آزاد پیام نور غیر انتفاعی وزارت علوم و وزارت بهداشت در بخش بخشنامه های سایت ارائه شده است.

مطالب مرتبط با مشاوره اکسپت و چاپ تضمینی مقالات علمی پژوهشی

مقالات مرتبط


برچسب‌ها


کدها

پرسش‌های متداول مشاوره اکسپت و چاپ تضمینی مقالات علمی پژوهشی

هزینه چاپ مقالات علمی پژوهشی چقدر است؟

بر اساس سیاست انتشار مجلات است. مجلات دسترسی باز بین 100 تا 2500 دلار و مجلات غیر دسترسی باز رقم بسیار کمتر است.

مدت زمان پذیرش مقالات علمی پژوهشی چقدر است؟

15 الی 30 روز

آیا مجموعه شما چاپ تضمینی مقالات علمی پژوهشی دارد؟

بله برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ایران تز تدبیرساز تماس بگیرید

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 31095
بازخورد کاربران در مورد مشاوره اکسپت و چاپ تضمینی مقالات علمی پژوهشی

امتیاز به این مطلب

Stars