بورسیه تحصیلی و پست دکتری

خدمت بورسیه تحصیلی و پست دکتری ایران‌تز چیست؟
بورسیه تحصیلی و پست دکتری

تقریباً می‌توان گفت دانشجویی نیست که آرزوی داشتن یک بورسیه تحصیلی در یک دانشگاه خوب را نداشته باشد. معمولاً کشورهای توسعه یافته، بودجه‌ای را برای بخش آموزش و مقطع عالی تحصیلی معمولاً از کارشناسی ارشد به بالا، درنظر می‌گیرند و دانشجویانی که دارای رزومه‌ای قوی با پارامترهای مورد علاقه دانشگاه مد نظر باشند، می‌توانند بطور رایگان، در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و پست دکتری، ادامه تحصیل دهند و حتی مبلغی هم برای گذران امور، دریافت کنند.

برای اخذ پوزیش‌های فاند مرغوب، آیتم‌های مقالات ISI با ضرایب ایمپکت فاکتور (Impact Factor) مناسب، گواهینامه‌ها و سرتیفیکیت‌های معتبر، نمره زبان، سوابق آموزشی، پژوهشی؛ بیشترین امتیازها را دارند.

با توجه به اینکه دو دپارتمان اصلی تدبیرساز، دپارتمان تحقیقات دانشجویی و دپارتمان مهاجرت و مهاجرت تحصیلی است، از تجارب ارزشمند خود در این دو دپارتمان، در این راستا استفاده نموده و موفق به اخذ فاند و فول فاند و بورسیه تحصیلی برای دانشجویان زیادی شده است. به غیر از رزومه، موارد دیگر نظیر داشتن یک انگیزش‌نامه (SOP) قوی، مکاتبات صحیح و دقیق ایمیلی و تلفنی با اساتید ، داشتن توصیه‌نامه (RL)، پروپوزال بروز و منطبق با تخصص و گرایش استاد راهنما (RP) استادی پلن (study plan)، می‌توانند شانس موفقیت دانشجو را در اخذ بهترین فاندهای تحصیلی، افزایش دهند.

با سپردن آینده تحصیلی خود به تدبیرساز، تحصیل در کنار درآمدزایی را نصیب خود کنید.

برخی از مهمترین خدمات ایران‌تز تدبیرساز در این بخش عبارتست از:

مطالب مرتبط با بورسیه تحصیلی و پست دکتری

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 1214
بازخورد کاربران در مورد بورسیه تحصیلی و پست دکتری

امتیاز به این مطلب

Stars