گواهینامه کوتاه مدت با مجوز وزارت صمت

خدمت گواهینامه کوتاه مدت با مجوز وزارت صمت ایران‌تز چیست؟
گواهینامه کوتاه مدت با مجوز وزارت صمت

«صدور گواهینامه‌های کوتاه مدت توسط بنیاد آموزشی تدبیرساز با مجوز وزارت صمت»

گواهینامه‌های کوتاه‌مدت بر اساس ساعت‌هایی که دانش‌پژوه آموزش می‌بیند، تنظیم و صادر می‌گردد، این گواهینامه‌ها، یکی از پرکاربردترین و مهمترین گواهینامه‌هایی است که توسط ایران‌تز تدبیرساز ارائه می‌شود. تنوع موضوعات این گواهینامه‌ها بسیار زیاد است و هر دانش‌پژوه، می‌تواند بر اساس علایق شخصی، شغلی که در آینده می‌خواهد پیدا کند و دیگر معیارها، هر کدام از دوره‌های ارائه شده را انتخاب و ثبت نام نماید.

پس از آن، پکیج کامل محتوای آموزشی تخصصی-کاربردی مرکز بصورت فیزیکی و اینترنتی (در پنل اختصاصی کاربرد در سایت مؤسسه) در اختیار متقاضی قرار گرفته و دانش‌پژوه، پس از مطالعه و رفع سؤالات و اشکال‌های احتمالی بصورت آنلاین از اساتید مرکز، در آزمون نهایی شرکت نموده و یا از مطالب آموزشی، مقاله‌های استخراج نموده و پس از کسب امتیاز لازم، موفق به اخذ گواهینامه خواهد شد. در ارائه این نوع محتوای آموزشی و گواهینامه، سعی مؤسسه بر کاربردی بودن بر اساس میزان تقاضای دوره مورد نظر از سوی متقاضیان با توجه به تخصص و پتانسیل مؤسسه، می‌باشد.

مراجع بررسی و صدور گواهینامه‌های کوتاه مدت در ایران‌تز، وزارت صنعت، معدن و تجات و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشند. در واقع ایران‌تز با مجوز ارائه خدمات فنی، مهندسی و مدیریت و بهبود کیفیت از وزارت صمت (کد :7414312101) و همکار ایران‌تز یعنی مرکز پژوهشی مدیریت راهبری آینده‌سازان با مجوز قطعی و رسمی از وزارت علوم (شماره مجوز : 3563432)، درخواست متقاضیان را بررسی نموده و در صورتی که واجد شرایط بوده و امتیاز لازم را کسب کرده و آزمون مربوط به را موفق پاس کنند، گواهینامه مربوطه را ارائه می‌کند.

سیستم آموزشی که به گواهینامه‌های دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ختم می‌شود، در این مرکز به دو طریق: آموزش مجازی و آموزش حضوری اجرا می‌شود. سیستم آموزش مجازی، خود به دو روش آموزش مجازی آنلاین و آموزش مجازی آفلاین تقسیم می‌شود.

در روش آموزش مجازی آفلاین؛ کاربر و متقاضی پس از ثبت نام در سایت، دوره‌های مدنظر خود را سفارش می‌دهد و محتوای آموزشی را از مرکز (مولتی مدیا و پرینتی) دریافت می‌کند و سپس با کسب نمره قبولی در آزمون آنلاین و یا ارائه یک مقاله از محتوای آموزشی دریافت کرده، موفق با اخذ گواهینامه کوتاه‌مدت می‌گردد.

در روش آموزش مجازی آنلاین؛ کلاس‌های دوره مورد نظر بصورت آنلاین در روز و ساعت مشخص برگزار شده و استاد مربوطه به بحث و آموزش می‌پردازد و کاربران از طریق سیستم رایانه و یا لب‌تاپ خود در کلاس‌ها شرکت نموده و در نهایت با کسب نمره قبولی در آزمون آنلاین و یا ارائه یک مقاله از محتوای آموزش دیده، موفق با اخذ گواهینامه کوتاه‌مدت می‌گردد. در سیستم آموزش حضوری هم در صورتی که تعداد نفرات به حد نصاب برسد، کلاس‌ها بصورت حضوری برگزار می‌گردد.

نکته مهم: این است که گواهینامه‌های صادر شده، قابلیت تائید و مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارد و برای دوستانی که به فکر تقویت رزومه خود هستند، می‌تواند امتیاز بالایی به همراه داشته باشد. گواهینامه‌های معتبر کوتاه مدت که قابل ترجمه و تأیید وزارت امور خارجه و دادگستری هستند برای افراد و متقاضیان مختلف، کاربرد دارد. از جمله متقاضیات این گواهینامه‌ها:

گواهینامه کوتاه‌مدت پژوهش محور: این گواهینامه‌ها برای همه افراد با هر سن و سطح تحصیلات و حرفهای، مفید است. برای از مهمترین مخاطبان این گواهینامه‌ها عبارتند از:

گواهینامه‌های تخصصی رتبه‌بندی مدیران: مدیران و کارفرمایان می‌توانند برای اخذ گواهینامه‌های تخصصی رتبه‌بندی مدیران (در سه سطح مدیریتی: ویژه، ممتاز و برتر)، اقدام نمایند.

گواهینامه رتبه مهارت شغلی کارجویان: کارجویان، کارمندان، نیروی‌های کار و متخصصین می‌توانند برای اخذ گواهینامه پژوهش محور رتبه مهارت شغلی کارجویان (در دسته‌بندی‌های: متخصص، کارشناس ارشد، کارشناس، کاردان و تکنسین)، اقدام نمایند.

نشان مدیریت راهبردی: شرکت‌ها، سازمان‌ها و اشخاص حقوقی می‌توانند برای اخذ نشان گران‌قدر مدیریت راهبردی (ممتاز، عالی، ویژه و برتر)، در سیستم ارزیابی و رتبه‌بندی ایران‌تز تدبیرساز شرکت نمایند. در صورت اخذ نشان مدیریت راهبردی، از این نشان و حکم مهم، در تبلیغات، اخذ مجوزها و در نهایت افزایش فروش و درآمد، استفاده نمایند.

مطالب مرتبط با گواهینامه کوتاه مدت با مجوز وزارت صمت

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 2974
بازخورد کاربران در مورد گواهینامه کوتاه مدت با مجوز وزارت صمت

امتیاز به این مطلب

Stars