پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان

جهت دانلود پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان روی لینک مقاله زیر کلیک کنید:
پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان

پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان

 

پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان یک ابزار است که برای سنجش و ارزیابی عملکرد یک سازمان استفاده می‌شود. این پرسش‌نامه معمولا توسط مدیران، کارکنان و سایر افراد مرتبط با سازمان تکمیل می‌شود. هدف اصلی استفاده از این پرسش‌نامه، افزایش شفافیت، بهبود عملکرد و ارتقای سطح عملکرد سازمان است.

پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان به طور معمول شامل سوالاتی است که در مورد موارد مختلفی از عملکرد سازمان مطرح می‌شوند. این سوالات ممکن است درباره استراتژی‌ها و اهداف سازمان، عملکرد مالی، رضایتمندی مشتریان، رضایتمندی کارکنان، روش‌های ارتباطی و همکاری، کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و توانایی تطبیق با تغییرات باشند.

با تکمیل پرسش‌نامه، سازمان می‌تواند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند و بر اساس نتایج بهبودهایی را در عملکرد و فعالیت‌های خود اعمال کند. همچنین، این پرسش‌نامه به مدیران کمک می‌کند تا راهبرد‌ها و تصمیمات صحیح را برای بهبود عملکرد سازمان انتخاب کنند و تصمیمات استراتژیک را بر اساس نیازها و اولویت‌های مشتریان و کارکنان اتخاذ کنند.

پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان می‌تواند به روش‌های مختلفی از جمله پرسش‌نامه‌های آنلاین، مصاحبه‌ها، گفتگوهای گروهی و تحلیل اسناد انجام شود. این پرسش‌نامه‌ها معمولا توسط تیم‌های ارزیابی یا بخش منابع انسانی تهیه و تجزیه و تحلیل می‌شوند و نتایج آنها اغلب به صورت مجموعه‌ای از عدد و نمودارها در مقیاس‌های مختلف ارائه می‌شود.

که مجموعا حاوی 31 سوال می‌باشد که پاسخگویی بر مبنای طیف 5 گزینه‌ای لیکرت می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود پرسش‌نامه

مطالب مرتبط با پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌‌تز تدبیرساز بازدید: 557
بازخورد کاربران در مورد پرسش‌نامه ارزیابی عملکرد سازمان

امتیاز به این مطلب

Stars