پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک

برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک روی لینک مقاله زیر کلیک کنید:
پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک

پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک

 

پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک یک ابزار است که برای ارزیابی و سنجش عملکرد بانک استفاده می‌شود. این پرسش‌نامه معمولاً شامل سوالاتی در مورد عملکرد عمومی بانک، کیفیت خدمات، امنیت مالی، رضایت مشتریان و عوامل دیگر مرتبط با عملکرد بانک می‌شود.

هدف استفاده از پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک، به دست آوردن اطلاعات و بازخورد از مشتریان بانک درباره عملکرد آن است. این بازخورد می‌تواند به بانک کمک کند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کند و بر روی بهبود و توسعه خدمات خود تمرکز کند. علاوه بر این، پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک معیارهایی را برای مقایسه و ارزیابی بانک با رقبا و بانک‌های دیگر فراهم می‌کند.

معمولاً این پرسش‌نامه به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرد و مشتریان توسط وب‌سایت یا اپلیکیشن بانک مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. سپس نتایج این پرسش‌نامه تحلیل و بررسی می‌شوند تا عملکرد بانک ارزیابی شده و به دست آوردن نتایج کارایی و عملکرد آن انجام شود.

لازم به ذکر است که پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک ممکن است بر اساس استانداردهای و معیارهای مختلفی طراحی شود که به عوامل مختلفی مانند نوع بانک، اندازه و محدوده فعالیت‌ها بستگی دارد.

پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک شامل ابعاد زیر می‌باشد:

که این ابعا د حاوی  43 عملکرد بانکی است که پاسخگویی بر مبنای طیف 5 گزینه‌ای لیکرت می‌باشد.

 

جهت دانلود پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود پرسش‌نامه

مطالب مرتبط با پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌‌تز تدبیرساز بازدید: 470
بازخورد کاربران در مورد پرسش‌نامه سنجش عملکرد بانک

امتیاز به این مطلب

Stars