پرسش‌نامه حمایت اجتماعی

برای دانلود و کسب اطلاعات در مورد پرسش‌نامه حمایت اجتماعی روی لینک مقاله زیر کلیک کنید:
پرسش‌نامه حمایت اجتماعی

پرسش‌نامه حمایت اجتماعی

 

 پرسش‌نامه حمایت اجتماعی یک ابزار است که در تحقیقات اجتماعی و روانشناسی استفاده می‌شود. این پرسش‌نامه با هدف اندازه‌گیری سطح حمایت اجتماعی که فرد از طریق وابستگی ها، همبستگی ها و پشتیبانی های اجتماعی دریافت می‌کند، طراحی شده است. حمایت اجتماعی به کمک ارتباطات اجتماعی و احساس پشتیبانی از سوی خانواده، دوستان، همکاران یا اجتماع فرد، به فرد احساس رضایت، اعتماد به نفس و اراده قوی می‌دهد.

این پرسش‌نامه شامل سوالات مربوط به میزان و نوع حمایت از طریق روابط اجتماعی، احساس انتمایه و همبستگی با گروه های اجتماعی است. بر اساس پاسخ های داده شده در پرسش‌نامه، می‌توانید به تجزیه و تحلیل سطح حمایت اجتماعی فرد دست یابید و نتیجه‌گیری از آن را انجام دهید.

هدف از استفاده از پرسش‌نامه حمایت اجتماعی در تحقیقات و مطالعات مختلف این است که بتوان ارتباطات اجتماعی را بهبود داده و سطح حمایت اجتماعی را تقویت کرد تا بهترین شرایط رشد و پویایی درزندگی مردم به وجود آید.

پرسش‌نامه حمایت اجتماعی شامل 24 سوال است که پاسخگویی بر مبنای طیف 5 گزینه‌ای لیکرت می‌باشد.

 

برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرسش‌نامه حمایت اجتماعی روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود پرسش‌نامه

مطالب مرتبط با پرسش‌نامه حمایت اجتماعی

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 517
بازخورد کاربران در مورد پرسش‌نامه حمایت اجتماعی

امتیاز به این مطلب

Stars