پرسش‌نامه استراتژی‌های تجاری

برای دانلود پرسش‌نامه استراتژی‌های تجاری مقاله زیر را کلیک کنید:
پرسش‌نامه استراتژی‌های تجاری

پرسش‌نامه استراتژی‌های تجاری

 

پرسش‌نامه‌های استراتژی‌های تجاری یک ابزار مهم در تحقیقات بازار و بررسی رفتار مشتریان و رقبا هستند. این پرسش‌نامه‌ها شامل سوالاتی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان اطلاعات مربوط به استراتژی‌های تجاری، نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای داخلی و خارجی و سایر عوامل موثر بر عملکرد تجاری شرکت‌ها را جمع‌آوری کرد.

این پرسش‌نامه‌ها معمولاً توسط پژوهشگران، استراتژیست‌ها، مدیران و مشاوران تجاری استفاده می‌شوند. سوالات در این پرسش‌نامه‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

استفاده از پرسش‌نامه‌های استراتژی‌های تجاری می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا مزایا و معایب استراتژی‌های خود را شناسایی کنند و برنامه‌های بهبودی را تعیین کنند. همچنین، این پرسش‌نامه‌ها می‌توانند در ارزیابی و تحلیل رقبا و ارزیابی عوامل خارجی و داخلی موثر بر عملکرد تجاری شرکت نیز مورد استفاده قرار گیرند.

پرسش‌نامه استراتژی‌های تجاری حاوی 24 استراتژی کاهش هزینه  می‌باشد که پاسخگویی به این آیتم‌ها بر مبنای طیف 5 گزینه‌ای لیکرت می‌باشد.

 

برای دانلود وآشنایی با پرسش‌نامه استراتژِی کاهش هزینه روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود پرسش‌نامه

مطالب مرتبط با پرسش‌نامه استراتژی‌های تجاری

مقالات مرتبط

فرم ثبت سفارش

چنانچه نیاز به خدماتی از سمت ما دارید می‌توانید با استفاده از فرم زیر به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. درخواست شما به طور اتوماتیک در صف بررسی قرار گرفته و حتما پیگیری خواهد شد.

مراجعه حضوری شنبه تا پنجشنبه: 9:00 الی 18:00 با هماهنگی قبلی
تاریخ: مؤلف: ایران‌تز تدبیرساز بازدید: 484
بازخورد کاربران در مورد پرسش‌نامه استراتژی‌های تجاری

امتیاز به این مطلب

Stars